Şirketin küresel büyümesi ise geçen yıl ile birebir kaldı. Türkiye’nin süratli büyümesi pazara yönelik yeni yatırımların geleceğinin de göstergesi oldu. Castrol Türkiye, Ukrayna ve Orta Asya Yöneticisi Ayhan Köksal, şirketin bir yandan üretim çizgisinde yeni yatırımlar yaparken, başka yandan dijital tarafta da kıymetli projenin startını verdiklerini açıkladı.
Geçtiğimiz hafta İstanbul’da düzenlenen bir aktiflik vesilesiyle bir ortaya geldiğimiz Castrol Türkiye, Ukrayna ve Orta Asya Yöneticisi Ayhan Köksal, Castrol tarihinde birinci kere Türkiye’nin en fazla büyüyen pazar olduğuna dikkat çekti. Köksal, “Türkiye, çok olumlu ayrışıyor. Cirodan marka gücü ve müşteri memnuniyetine kadar her alanda başarılı bir yıl geçirdik. Pazar hissemizi da arttırdık” dedi. Artan talep paralelinde yatırımlarını da hızlandıran şirket, Gemlik’teki fabrikasında yeni bir sınır yatırımı gerçekleştirdi. Büsbütün otomasyona dayalı yeni hatta, üç kat daha süratli dolum yapılıyor, eserler insan eli değmeden paketlenerek paletlerle kamyona dolduruluyor. Gelecek yıl fabrikada ayrıyeten 1 milyon doların üzerinde bir tank yatırımı olacak. dijital platform
Köksal, gelecekte madeni yağın ötesinde araçlarla ilgili her türlü servisi sağlayan dijital platformlara odaklanacaklarını da açıkladı. Köksal, “Dünyada birinci sefer Türkiye’de kullanıma sunduğumuz dijital eserimiz CARAMA’yı çok önemsiyoruz. Türkiye’nin birinci özel servis bulma platformu olan CARAMA, araç sahiplerine gereksinim duydukları hizmete nazaran kendilerine yakın lokasyonda uygun servisleri bulma, yorum ve puanlara nazaran karşılaştırma ve online randevu alma üzere fırsatlar sunuyor. Bir bölgede pilot çalışmalara başladık. Bir çeşit pazaryeri olan bu platformu öteki markalara da açacağız. Hedefimiz tüketicinin tüm gereksinimlerini bu platform üzerinden sağlamak” diye konuştu.